OBS! Kunden måste tömma hela huset innan städningen påbörjas. Om något är kvar inne i huset, eller om vårt team kommer hem till dig och inte kan börja arbeta på grund av förseningar med att flytta apparater, kommer extra tid och kostnader att tillkomma.
Kontakta oss på gstad@gmail.com eller kontakta direkt på 0764389145 om du inte hittar svar på dina frågor.
För alla fönster som är fixerade med skruvar (ej öppningsbara) i sådana fall kanske vårt team inte rengör utsidan.
För ugnen, om rengöring mellan luckans glas kräver verktyg för att komma åt, måste kunden demontera och montera luckan själv. Våra städare får inte ta isär något.
Rengöring kanske inte är möjlig om någon av de rörliga delarna eller lederna i huset är sårbara.
Vi städar varje dag i veckan förutom Röda dagar och det är inte nödvändigt för dig att stanna hemma men om du vill kan du stanna hemma. Observera varje plats vi städar endast en gång, inte andra gången. Även om det används av dig eller en familjemedlem.
Efter din bokning, vänligen berätta hur du vill att dina nycklar ska nås:
Om kunden har egen parkeringsplats för vår bil tillkommer ingen parkeringsavgift, men om kunden inte har det och det inte finns någon ledig parkeringsplats i närheten ska kunden betala parkeringsavgiften i tillägg.
Resan är 35*2 kr inom 10 km område från Göteborgs centrum, därefter tillkommer ytterligare 2.25 kr/km
Om städtiden överskrider de avtalade timmarna på grund av någon av följande anledningar, måste kunden betala ytterligare 199 kr för varje timme:
BOOKING WITH SHORT NOTICE & WEEKEND WORK:
If you require urgent moving cleaning within 1 week, it will be treated as short notice, and SEK 250 will be added to the price. If you require moving cleaning during weekends, an additional hourly charge of SEK 20% will be added to the price. For Red days, it is SEK 35%.
INSPECTION REPORT & INVOICING TIME LIMIT:
We prefer to receive the inspection report from the customer within 1-3 days after cleaning. However, as per the Protocol, customers must share the report within 7-10 days after cleaning. If we do not receive any report from the customer within the mentioned time, it will be treated as "no complaint," and we will issue the invoice. If any complaints arise after 10 days from the cleaning, the cleaning company will not be liable. The customer must pay within the next 7 days from the issue of the invoice.